måndag 9 februari 2009

Första träningspasset!

Shit vad tungt det kändes! Men vi var en 6-8 stycken som stavgick (gå och gå var väl i underkant, för vi både hoppade, knäböjde och halvkröp haha) runt ån under en timme i kväll! Det var hur vackert som helst, men tyvärr hann jag inte njuta så mycket av helmånen och det blanka vattnet eftersom koncentrationen låg på ett helt annat plan! *s*

Har bara hunnit landa så smått här hemma och är på väg för att ta en välförtjänt dusch! Känner livet i mig trots nada socker och träningspass som hette duga! Fortsätter det så här dag 2 och alla andra dagar kommer ju detta att gå som en dans! *ler allvarligt*

Så heja på mig så ska jag heja på er andra!

Kram från en som bränner fett! ;-)

3 kommentarer:

  1. I början kan det vara lite bökigt att träna utan kolhydrater, orken är inte riktigt som den borde.

    Men efter ett par veckor fungerar det bra igen, jag tycker att det är mindre tänkande före träningen nuförtiden, jag är ju aldrig proppmätt och behöver inte vänta så länge efter måltiden för att träna.

    Se till att du äter ordentligt så att du inte är hungrig!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du gjorde sjukt bra ifrån dig. Herre gud, jag skulle då inte ha orkat ett sånt pass första dagen, så det är ju bra att vi alla är olika. ;) JÄTTEBRA GJORT! =D

    SvaraRadera
  3. Riktigt bra om jag får säga min mening, själv skyr jag mina gåstavar som är helt oanvända och står o dammar :)
    Men jag har min crosstrainer som jag jobbar på.
    Kram

    SvaraRadera