torsdag 19 februari 2009

Fettförbränningsdag 11..

... började med två kokta ägg, ytterst lite Kalles rökta kaviar och 2,5 dl yoghurtblanding med BARA hallon idag! Lite surare, lite mindre gott, men jag överlevde!

Vid 10-hugget bar det av ut i milspåret med aktiva väninnan med 10 kg ryggsäck och jag med stavar. Väninnan ska vandra långt under sensommaren och behöver bättre kondition, jag ska bli lättare genom att röra mer på mig och därmed förbättra även min kondis! *hehe* Det var väldigt halt i spåret och det gick kanske inte alltför fort bara därför, MEN knappa 2 timmar senare var vi i mål, svettiga och törstiga och med en inre lycka för att vi varit sååå duktiga!

Så då jag kom hem åt jag av gårdagens räk- och chiligryta utan någonting till och drack 2 (!) Loka! Sedan blev det 30 minuter avkopplande bastu därtill med ytterligare en Loka!

Och nu sitter jag här med min Loka igen och skriver om dagen och känner mig så ruskigt nöjd över den hurtbulle jag är! *S*

Kram L

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig! Önskar jag hade samma motivation som dig....ska nog sno lite av den från dig till nästa vecka, om det går bra. ;)

    SvaraRadera