söndag 15 februari 2009

Fettförbränningsdag nummer 7 och kommande foton...

... och livet känns fortfarande lika kul och enkelt, om inte enklare, med LCHF-kost! Me LOVE!

Idag började jag morgonen med:

Frukost:
2,5 dl yoghurtblandning (turkisk yoghurt, fil 3% och vispgrädde med 1,5 msk osockrade blåbär och hallon)

130 gram stekt fläsk och bacon
1 stekt ägg toppad med 2 små skivor lagrad 31%ig brännvinsost
2 glas Loka

Verkligen en MUMS-frukost som jag kommer att stå mig på i timmar!

Nu har mannen just tagit kroppsfoton framifrån och bakifrån utav mig! Föga roliga och/eller smickrande att titta på, men de är åtminstone realistiska OCH huvudlösa så att jag får förbli anonym åtminstone så här till en början. Jag kommer under dagen att lägga ut dem på min blogg så att ni får se hur jag ser ut, ni som följer mig i min kamp mot överflödiga kilon! :-)

Ha en fortsatt trevlig söndag, nu ska jag byta gardiner!

Tjolahopp hälsar CauseIamBurning, och med den signaturen menar jag förstås MITT fett och hur det kommer att "brinna" framöver! *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar