tisdag 17 februari 2009

Fettförbränningsdag nummer 9...

... har börjat med en frukost bestående av 3,5 skivor stekt sidfläsk, 3 skivor lagrad grevéost, lite LOKA samt 2,5 dl av min gooooda yoghurtblandning! Men jag ska nog sluta med blåbären och hålla med till hallon nästa gång jag handlar eftersom hallon är bättre, sett ur ett kolhydratsperspektiv!

Idag blir en lugn dag, hade hoppas på Tropicarium utanför Kolmården med man och barn, MEN mannen har fått ett grymt ryggskott och är i princip orörlig. Så jag får väl stavgå en sväng här på morgonen istället!

Jag fick tips på en finsk sida där man kunde kolla kolhydrater i livsmedel, MEN jag undrar om det inte finns en liknande svensk sida? *tacksam för tips*

2 kommentarer:

  1. Livsmedelverket har en bra sida där man kan kolla. http://192.121.81.11/livsmedelsok/
    Den fungerar på det mesta jag testat iaf :)
    /Sassis

    SvaraRadera
  2. Tack den ska jag pröva och eventuellt lägga till!

    Kram L

    SvaraRadera