lördag 14 februari 2009

- 1.8 kg! Fettförbränningsdag nummer 6 är just påbörjad...

... och började bra! Det var 5 dagar sedan jag vägde in mig. Kunde inte låta bli att kliva upp på vågen trots att jag hört att de ska ta ett par veckor för kroppen att ställa om sig. MEN gissa vad? Jo, vikten hade sjunkit ynka 1,8 kilo, men jag blev dödligt glad ändå! TUR att man glädjs åt det lilla! *ler*

Och jag blev så förvånad med tanke på min fredagsmiddag som bestod av ett glas vitt, torrt vin, musselsoppa, räkor m. aioli och slutligen jordgubbar med vispgrädde!

Nu ska jag ut med dotter och man i det gnistrande solskenet och åka pulka! Ska bli riktigt mysigt faktiskt!

Tjolahopp från CauseIamBurning

3 kommentarer:

  1. Grattis!
    Det är det lilla man ska glädja sig åt!

    Härligt...Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! Precis så känner jag också!
    Ha en härlig lördagskväll! Har du ngt recept på någon god lyx till helgen som är enligt LCHF, så dela gärna med dig! :-)

    Kram L

    SvaraRadera
  3. Cecilia, precis så var det för mig med då jag försökte kommentera på din blogg! Hoppas du får ordning på den, annars kan du väl byta blogg?

    Lycka till!

    SvaraRadera