torsdag 12 februari 2009

Fettförbränningsdag nummer 3 & 4

Hallå igen!

Hann tyvärr inte skriva på bloggen igår, men nu är jag tillbaka. Nu har fyra dagar gått och jag mår hur bra som helst och har inte varit sötsugen en enda gång! Ni tror mig säkert inte, men så j-a är det! *ler* Skulle nästan kunnat ha tänkt mig att ha ätit den här kosten även om jag var smal bara för just den känslan, att sockersuget inte "åker hiss" hela dagarna! Jag ska till och med ha mens snart och brukar bli extremt sugen på choklad då. Men jag har verkligen inte känt ett smack sug efter det den här gången, wonderful!

Dag 3s matsedel såg ut som följer:

Frukost:
1,5 dl Turkisk yoghurt
1 dl fil
2 msk vispgrädde
Loka
2 skinkrullar med ost och smör

Fika:
2 skinkrullar med ost och smör

Lunch, resterna från gårdagens middag:
1 fläskkotlett
Blomkålspuré
Broccoligratäng med ädelost

Mellis:
3 skivor Felinosalami

Middag:
2 tjocka skivor nötkött, Rostas
Bearnaissås
Vitlökssmör
1 avokado
90 gram mozzarellaost
Sallad av bladspenat och ruccola med ytterst lite balsamico på samt Basilikaolivolja (virgin), salt och peppar

Dag 4s matsedel:

Frukost:
Se dag 3 men bara 1 skinkrulle och 2 salamiskivor

Fika:
1 avokado
1 Loka

Lunch, rester sedan middagen dag 3:
3 mindre bitar rostas med vitlökssmör och bearnaisessås
5 bitar mozzarella
Ädelostgratinerad broccoli
Rucculasallad

Mellis:
2 skivor salami + 1 skink- och ostrulle

Middag:
Färdigköpt kebabsallad minus tomater
Kebebsås av majonäs och gräddfil samt kryddor
1 Loka

Hittills så går det förvånansvärt lätt. Är dock rädd för att jag inte äter fett nog, vad tror ni? Jag behöver tips på vad man bör göra för att äta tillräckligt fett, så hjälp mig!

Har dammsugit hela huset i eftermiddag, så det får bli min motion för idag! :-) Jag är helt enkelt för trött just nu... och det kanske är den enda negativa effekten med den här dieten, att man känner sig lite tröttare. Är det normalt?

Tacksam för svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar