söndag 22 februari 2009

Fettförbränningsdag 13...

... har gått åt till att jag har gjort en powerpointpresentation om den stad jag bor i, för undervisningens skull. Jag har ätit min yoghurtbladning som vanligt i morse, fast knappt 2 dl då jag inte är lika hungrig längre. Till det åt jag två

Lunchen bestod av 1 avokado med creme bonjourröran som finns att köpa färdig i burk, funkar den tror ni? Till det blev det en rejäl bit tjocka revbenspjäll + Loka.

Mellis fick bli ytterligare 2 ost- och skinkrullar med smör i samt 1 Loka.

Och middagen gick i Grekernas anda... blandfärsbiff med fetaost 1 styck samt 1,5 dl smör-och vitlöksfrästa champinjoner samt 2 dl tzatsiki *mums*. Detta får också bli min lunch i morgon fast med lite mindre champinjoner då de nästan tog slut... *S*.

Får se om jag ens orkar något mer ikväll, men det känns inte så... jag har nästan blivit av med mina hungerskänslor!

Kram i snöyran från den innesittande "L"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar