torsdag 19 mars 2009

Fettförbränningsdagar 38 & 39...

... och trots att kosten haltar, att jag inte vet vilken metod jag använder mig mest av just nu; LCHF eller LCHF i kombination med att bara äta lite och tom en brödskiva om dagen samt mycket vanlig filmjölk eller någon annan variant, så fungerar det jag äter i viktminskningssyfte på något sätt i alla fall. Idag visade vågen på minus 5,4 kg... äckligt mycket fett om man tänker efter, men ändå syns det så lite på mig! *ler*

Jag avskyr att vara trött, är så jäkla orkeslös. Ändå är det så skönt att veta att det inte berodde på kosten, det jag nu gått och känt i över 3 -4veckor eller hur många veckorna nu hunnit bli?!

Ska på IUP-samtal med min dotter i kväll, och psyket är väl inställt på det, men kroppen protesterar... tänk om den inte orkar ta mig dig och vara aktivt lyssnande? Jag kan nästan skrämmas av känslan över att inte längre vilja eller orka vistas i stora grupper... bara bion i förra veckan gav mig en Ågrenkänsla jag aldrig förut känt. Ska detta förbli en kronisk känsla?

Kram på er alla kämpandes där ute!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar