måndag 9 mars 2009

Fettförbränningsdagar 28 och 29...

... och jag bryter ihop för att Bloggers sida just strulade så jag får skriva om hela skiten! *suck* Så här kommer kortversionen:

Jag är trött, apatisk och har svettningar. Vet inte om det beror på mina fötter och lederna eller vad det är... känns bara tungt. Om just DU känt något liknande, hör av dig för jag är i behov av stöd just nu. Jag knaprar mina pronaxen och panodil tills dess att läkaren kommer med svar. Det är SÅÅÅ frustrerande. Kan faktiskt knappt ens glädja mig åt mina 4.6 kg i viktminskning! Ja, ja, jag vet att jag just nu är en pessimist (hur i hunnan stavas det???).

Orkar inte skriva mer, dessutom verkar jag ha tappat matlusten totalt, är det normalt?

Kram L

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hade en liknande period v.3-5 av LCHF där det kändes otroligt tungt och tröttsamt!
    Det går över! Är i v. 9 nu och nöjd som tusan. Kämpa på, du gör uppenbarligen något rätt! / Kajsa

    SvaraRadera
  2. jag tappade oxå mat lusten totalt. (fast jag kör GI) inte bra o få det när det gäller o äta o regelbundet. JAg har fått avbryta då min kropp sade emot all fet mat man åt.. Mådde inge bra alls av det =(( så trist lycka till

    SvaraRadera
  3. Låter dessutom som ganska vanliga biverkningar av Pronaxen..

    "Vanliga (förekommer hos fler än 1 av 100 användare): Dåsighet, yrsel, huvudvärk, törst, svettningar. Vätskeansamling (ödem), hjärtklappning. Sura uppstötningar, smärta i maggropen, illamående, diarré, förstoppning, halsbränna, inflammation i munnen. Utslag, ytliga hudsår. Synstörningar. Öronsusningar."

    Och det får man ju ta ibland om man inte vill ha ont.Sen vet vi ju inte om effekten av mediciner förändras när man äter en sådan här kost utan kolhydrater. Håll ut du, det blir säkert bättre. I morgon ska jag försöka orka blogga om mina (snart 5) veckor med LCHF. Kram!

    SvaraRadera