lördag 7 mars 2009

Fettförbränningsdagar 26 och 27...

... har varit bra! I går till exempel så var jag ute och åt någon simpel buffé på Harrys i form av after work. Det jag kunde äta på den buffén var dock inte mycket, bara kycklingvingar, lite köttfärsröra och guacemole. Men det fungerade! *ler* Drack dock 4-5 glas rödvin mellan 17-00, så jag var väl inte helt duktig. Men inget syntes på vågen, hade till och med gått ner ett hekto! *haha* Fast innan jag drack vin grundade jag med rejält med gorgonzolasås och kokt blomkål, kanske var det tricket? Just igår var mina fötter/hälar bättre också och jag bowlade lite. Fast idag har det straffat sig aningen... har ont igen, men det var den roliga kvällen värd! ;-)

I morse blev det stekt haloumi och lite bacon samt yoghurtblandning. Är det någon som vet om haloumiost är okej att äta? Jag antog det då den är väldigt fet om än lite salt dock.

Ha en trevlig helg, det ska jag försöka ha!

Kram L

2 kommentarer:

  1. Haloumi är ju underbart! Jag känner ej till de exaktnäingsämnena, men det är en fet ost som rekommenderas i LCHF-sammanhang: http://www.lakarforum.se/diabetes/index.asp?g=12&r=201

    SvaraRadera
  2. Tack så hjärtligt för informationen!

    /L

    SvaraRadera